Základním interiérovým prvkem se stala podlaha z běleného dubu, její povrchová úprava i způsob šikmého pokladu jednotlivých prken, která bez přerušení přecházejí ze čtyř místností až do chodby a tím vytvářejí spojovací prvek celého projektu. Je také jedním z mála detailů realizace, který působí střízlivě. Vše ostatní lze považovat za extravagantní a nekonvenční design bez hranic, o čemž vypovídá tapeta se stylovým grafickým potiskem kopírující zeď kolem vstupního schodiště, nebo osvětlení chodby v podobě zeměpisného glóbu s nápisem Czechoslovak Models.
Příběh, který se návrháři snažili vtisknout tomuto interiéru, pokračuje zařízením v podobě nábytku v chodbě – koho by napadlo opravit staré kinosedačky a použít je do komerčního prostoru, nebo snad vybavit „lounge“ – hlavní prostor sedacím nábytkem na kolečkách, jejichž základnou jsou europalety. Tyto originální prvky byly použity také na výrobu pracovních stolů. V interiéru často použitou betonovou stěrku postavili do konfrontace s extravagantními svítidly – křišťálový lustr, stavební světla nebo snad svařené trubky doplnili svítidlem ze staré kovové matrace, které se stalo vrcholným solitérem, ten nepřekonaly, ale pouze zpestřily doplňky v podobě orientálních koberců, stoliček s textilními sedáky a klasickými černými tabulemi na psaní vzkazů…
Světově působící výsledný efekt zapadá do myšlenky, která designéry provázela celou realizací, a to vytvořit nekonvenční a „bezhraniční“ interiér inspirovaný newyorskými a berlínskými uměleckými agenturami. Vždyť reference agentury Czechoslovak Models dosahují taktéž světové úrovně.
(Zdroj: Merry Go Rando)